01 October 2009

Milline on üks tüüpiline teleinimene?

Ma olen telemajas töötanud veel piisavalt vähe, et ikka veel igasugu pisiasjade üle igapäevaselt imestada. Tundub, et mingitest asjadest olen hakanud juba päris hästi aru saama.. näiteks sellest, et millised inimesed siin töötavad. Oma oletustele sain kinnituse ka tehes intervjuusid saate Tagatargemad meeskonnaga, et siis saate tegijate iseloomustused veebilehele üles panna. Rääkides saate režissööri, Olgaga, tema 25 aastat tagasi alanud telekarjäärist, tabas mind mõnus äratundmine. Ka tema oli tulnud tööle noorena ja täiesti teiselt erialalt. Alguses ma kippusin imestama, et kuidas on nii, et siin töötavad inimesed on kõik nii sõbralikud. Olgaga vesteldes sai selgeks, et see ei ole mul mingi luulu, vaid see ongi nii. Tüüpiline teleinimene on sõbralik, avatud, uudishimulik, õpihimuline, empaatiline ja loominguline. Paratamatult hakkab siin töötades ka peale avatuse muid isiksuse ja käitumise muutusi toimuma. Näiteks see pidev teadmisvajadus. Võib olla pole ma seda lihtsalt varem teadvustanud, kuid mul on tekkinud pidev tung kõiki asju uurida. Kui keegi räägib midagi, mis esialgu ei pruugigi nii huvitav olla, küsin edasi, sest äkki sealt tuleb midagi põnevat välja. Kõik, mis kuskil toimub või midagi avastatakse või korraldatakse mingi üritus- sellega on vaja tingimata kursis olla. Mulle on hakanud samuti tunduma, et ajakirjanikud üldse vist tunnevad peaaegu kõiki inimesi, kes Eestis elavad. See on lihtsalt hämmastav, kui informeeritud kõik kõigest on!

No comments:

Post a Comment