05 November 2009

Dream a little dream for me...

K: Kust pastaka otsast on see "Tõelisus saab alguse unistustest"  välja imetud?
V: Ei ole pastakast tulnud... lambist tuli :) !
Ma olin juba nädal aega üritanud head pealkirja blogile välja mõelda ja siis ühel öösel enne magama jäämist tui pähe lause: "Tee tõelisusse saab alguse unistustest". See lause ei olnud mingi mõttetegevuse vili vaid lihtsalt kerkis mu seest välja. Kui ma vaatan sügavale enesesse.. siis ma tunnen, et minu elu kõige suuremaks edasiviivaks jõuks on unistused. Unistuste pärast hakkan ma midagi tegema ja eriti õppimine on seotud unistustega. Unistamine annab nagu väikse särtsu elule juurde ja on ka tervislik, sest ilusate asjade üle unelemine maandab stressi ja lõõgastab mõnusalt.
Unistused ei pea alati olema suured ja kättesaamatud. Isegi vannitoa remont võib olla üks väike unistus. Väike unistus võib olla ka see, et küpsetada ise kodus päris oma leib või kaunistada kraklee tehnikaga lillepotti. Kui sa teed midagi, mille lõpptulemus on hea tunne südames ja õnnelikkus tehtu üle, siis on see ju nagu väikese unistuse täitumine.. sest kelle unistuseks ei oleks olla õnnelik ja teha neid asju, mis on mõnusalt õnnestavad. Võib olla on naised suuremad unistajad ja seepärast on nad ka suuremad õppijad ja võib olla on see ka üks põhjus, miks Tagatargemate saate teemades on viimasel ajal nii palju käsitööd ja küpsetamist olnud.
Kui ma vaatan näiteks iseennast... siis mind motiveeriks õppima ainult unistused. Näiteks on mul unistus, et ma tahan maalida elus ühe maali. Kuna mul ei ole absoluutselt mittemingisugust maalimisannet, siis ma peaksin oma unistuse täitmiseks eelnevalt läbima maalimiskursused. Kui ma juba maalima hakkan, siis ma tahan, et sellest tuleks ikka ilus pilt, mitte mingi soperdis. Mul on ka unistus, et ma tahan oma pulmas tantsida avatantsuna quicksteppi. Ilma tantsukursusteta ei ole see vist eriti võimalik...
Kuidas aga teha nii, et unistustest saaks tõelisus... vist üht ja ainust nippi ei ole, aga iga laupäev kell 18.00 on jälle erinevad õpilood ekraanil.



2 comments:

  1. Motiveerivate unistuste väljamõtlemisel olen saanud tavaliselt motiveerivaid mõttelõngu ja vaatenurki, kui lihtsalt mõtlen, mida mõtleb selle tegevuse armastaja. Peab endale looma/leidma maailmapildi, kus selline tegevus on ülivajalik ja hea.

    ReplyDelete
  2. Väga hästi ja õigesti kirjutatud.

    ReplyDelete