16 December 2010

Kuidas luua õppimiseks ja arenguks vajalikku ruumi?

"Ma olen piisavalt julge, et astuda oma teed, hakata ise oma elu teadlikumalt juhtima ja eelkõige piisavalt julge, et luua ruum iseendale ehk teha neid asju, mis mulle meeldivad, " räägib Piret  Hannesele. Seda intervjuud nähes olin ma rõõmus: juhhei !! Tagatargemad on taas hakkama saanud tõelise pärliga!
Vahel, kui pead olema pidevalt kontaktis inimestega, kes röövivad energiat ja tõmbavad innustusele vee peale nii, et silm ka ei pilgu... Vahel on lihtsalt hädavajalik näha, et on olemas ka õnnelikke, inspireeritud ja inspireerivaid tulesädemeid.

Soojalt soovitan vaadata seda intervjuud. Küllap teeb see iga vaataja südames natuke rohkem ruumi olemaks rõõmsam, avatum ja kirglikum õppija :)
Tervitustega,
Astra


No comments:

Post a Comment