06 April 2010

Usk on nagu viirus... see levib ühelt inimeselt teisele

Igal religioonil on ühiskonna arenguloos mängida oma osa. Mingil ajal lihtsalt kasvatakse ühest religioonist välja ja vanad elumudelid vahetatakse uute ja edumeelsemate vastu. Seepärast saab minu usk teadusesse aina jõudu juurde, sest teadususklike kogukond aina suureneb.

Mul on väga kahju, et ma olen nüüd natuke hiljaks jäänud ETV2-s näidatava pühapäevase teadushommiku reklaamimisega. Praegu on juba aprill ja teadusteemad on muutunud keskkonna teemadeks. See ei ole ka sugugi halb variant, sest nood pühapäeva hommikud võivad kujuneda sama inspiratsioonirikasteks neile, kellele just keskkond väga südamelähedane teema on. Vaata ETV2 keskkonnakuu kava SIIT .

Eelmisel kuul oli sarnane programm, aga pühapäeva hommikuti näidati nanomaailma. Mis asi see nano on??? See on geniaalne asi :D. Tegemist oli geniaalse ja väga professionaalse briti teadusdokumentaaliga, mis tutvustas nanomaailma selle kõige erinevamatest aspektidest.  Ja minu teadususku see sari igatahes tugevdas: see lausa ärgitas mind sõpradele rääkima, kui laheda saate ETV sisse ostnud on.. Kahju ainult, et see otsa sai ja seda praegu kordusena kavas ei ole. Kui see uuesti kordusesse tuleb, siis ma annan kindlasti kohe teada, sest mul endal jäi ka üks osa nägemata.

Kuid, mida ma tegelikult jagada täna tahtsin on see, et  ma olen kohanud aina rohkem inimesi, kes on tegelikult huvitatud teadumaailmas toimuvast, kuid kelle uudishimu on rahuldamata. Nad on ka selline suhteliselt passiivne ja laisk vaatajaskond, sest kui nad kuskilt mingit suurt reklaami näinud ei ole, siis nad ka ei tea, et tegelikult on võimalik vaadata väga põnevaid asju. Ja mis võiks olla veel mugavam,  kui eestikeelsete subtiitritega briti kõrgetasemelised teadusdokumentaalid ETV-s?

No comments:

Post a Comment