10 April 2010

Keskendumise raskuspunkt määrab tegevuse tulemuse...

"Otsi endas seda head ja pane see hea enda jaoks tööle! Mida rohkem sa tegeled oma tugeva poolega, seda rohkem see negatiivne pool hajub. Mitte tegeleda pidevalt sellega, et ma olen vilets ja ma pean sellega tohutult tööd tegema. Tuleb tegeleda tugevuste leidmisega."- nii räägib meile Maret Prits, Tartumaa 2009. aasta koolitaja.  Vaata tervet saate lõiku Maretist SIIT.

Täna on nii ilus ilm, et võimalik, et Tagatargemate fännid ei jõuagi kella kuueks teleri ette. Sellest pole aga midagi, sest saated on järelvaadatavad nii televiisorist kui ka internetist.

Täna on ka nii ilus ilm, et see harmoneerub ilusasti Mareti tsitaadiga: keskendume sellele heale, mis on, ja muudame selle veel paremaks!

Viimastel päevadel ma olen reaalselt tunnetanud ja sellest ka palju õppinud, et mingi asja õnnestumiseks on vaja enne põhjalikult selgeks teha, mis sinu tegevuse eesmärk on. Tihti korraldatakse igasugu asju lihtsalt selle pärast, et on vaja midagi korraldada, samas mõtlemata sellele, et miks ja kellele ja millisena seda asja inimestele vaja on. Nii tulebki välja mingi soperdis, mis jätab inimesed külmaks, sest tegelikult pole ju kellelegi seda vaja olnud. Veel hullem lugu on aga siis, kui kellelegi oleks sellist asja vaja, aga tolle inimese käest arvamust ei küsita. No, näiteks leitakse, et vaja konstrueerida mingi ratastool, aga inimese käest, kes sellega sõitma hakkab, arvamust ei küsita. Või korraldatakse kellelegi sünnipäev- kui korraldajad eriti ei hooli sellest inimesest või organisatsioonist, kellele pidu tehakse, tuleb pidu ka nõme ja mõttetu ja sünnipäevaline võib isegi kogu värgi üle solvunud olla.

Minu meelest Maret, kelle tsitaadist enne juttu oli, on väga positiivne näide inimesest, kes hoolib ja tegutseb mõtestatult. Mulle jättis ta sooja ja hea koolitaja mulje.

Päikest! :)

No comments:

Post a Comment